تلفن سانترال پاناسونیک

تلفنسانترال پاناسونیکیا تلفن داخلی به تلفن هایی گفته می شود که در ادارات و موسسات استفاده می شوند. امروزه با هر موسسه و یا شرکتی تماس می گیریم قبل از ارتباط با اپراتور انسانی پیامی ماشینی برای ما پخش می گردد که در آن شرکت معرفی می شود و از ما میخواهد برای ارتباط با بخش های مختلف سازمان کلید 1 تا 9 را وارد نماییم. به این نوع از سیستم های تلفنی سیستم تلفن سانترال یا تلفن داخلی اطلاق میگردد. به طور خلاصه تلفن سانترال به به سیستم تلفنی گفته می شود که توسط آن می توان چند خط شهری و داخلی را با یک عدد تلفن رومیزی کنترل کرد. برای توضیح بیشتر و بهتر چگونگی کار تلفن های سانترال مثال زیر را در نظر بگیرید.

شرکتی شامل 200 اتاق است و هر کدام از این اتاق ها نیاز به یک خط تلفن دارد، اما تقاضاي 200 خط ازاد تلفن از شرکت مخابرات امکان پذير نخواهد بود. حتي اگر دريافت اين خطوط هم ميسر باشد باز هم اين کار منطقي به نظر نمي رسد زيرا حتي در يک زمان مشخص در پر ترافيک ترين ساعات روز میانگین تعداد خطوط در حال مکالمه به 40 خط هم نمي رسد. به علت پاره اي از مسايل از قبيل محدوديت در واگذاري خطوط ازاد تلفن از طرف شرکتهاي مخابرات ملاحظات اقتصادي يا برخي شرايط خاص از جمله مسايل امنيتي استفاده از تلفن سانترال اجتناب ناپذير به نظر ميرسد. اين مثال روشن مي کند که براي چنين مکاني 30 الی 40 خط آزاد تمام نياز ما را براورده مي سازد. بنابرين بايد به طراحي يک سيستم سانترال 40 به 200 پرداخت. در يک سيستم سانترال تلفن تعدادي خط تلفن در پورت ورودي قرار مي گيرند و با يک نسبت منطقي به پورت هاي خروجي تبديل مي شوند. اين خود اهميت استفاده از چنين سيستمي را اشکار مي سازد. هر کاربري که با اين سيستم تماس مي گيرد بايد به محض اشغال شدن خط يا شنيدن پيغام شماره داخلي خود را وارد کند و یا با تماس با اپراتور تقاضای وصل شده به بخش مورد نیاز را داشته باشد. سيستم پس از اشکار سازي و رمز گشايي کدهاي DTMF يکي از خطوط اصلي را به داخلي مورد نظر وصل و مکالمه را برقرار مي کند. به همين دليل است که توانايي هاي بسيار يک سيستم سانترال آن را به انتخابي بي رقيب در بسياري از مکان ها از جمله ادارات ودانشگاه ها و. تبديل کرده است.

سانترال پاناسونیک

مزیت های دیگر تلفن سانترال

مزیت دیگر و بسیار مهم تلفن سانترال ارتباط داخلی بین اتاق های یک شرکت و یا سازمان بدون هزینه ی تلفن است. برای روشن شدن به مثال بالا توجه کنید. تمام 200 کارمند شرکت توسط یک شبکه ی داخلی به یکدیگر متصل هستند و در صورت نیاز می توانند با گرفتن شماره ی کد داخلی با کارمند دیگر ارتباط برقرار کرده و صحبت کنند. بدون اینکه نیاز به استفاده از خطوط مخابراتی و پرداخت هزینه ی تلفن باشد. از دیگر مزایای مراکز سانترال این است که می توان همزمان چند نفر را پشت خط نگه داشت. مزیت سومی که می توان برای تلفن سانترال بیان کرد، منشی اتوماتیک است که وقتب شخصی با شرکت تماس می گیرد پیام ماشینی به صورت اتوماتیک برای او پخش می شود، مثلاً واحد فروش عدد یک واحد حسابداری عدد دو و غیره. تلفن های سانترال دارای بیش از 400 کد می باشد که می توانیم به هر حالتی که خواستیم دستگاه را تنظیم کنیم. در ادامه با ما باشید تا در مورد تلفن هایبی سیم پاناسونیکبیشتر بدانید.

تاریخچه ساخت تلفن سانترال

تلفن سانترال چیست

تلفن سانترال چیست و چگونه کار می‌کند؟

سانترال پاناسونیک و تلفن های بی سیم پاناسونیک

مزایای تلفن سانترال

تلفن پاناسونیک KX-TS880MX

تلفن های سانترال پاناسونیک

تلفن ,سانترال ,خط ,مي ,داخلی ,های ,تلفن سانترال ,که می ,استفاده از ,است که ,و یا

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


صان مشاوره تلفنی با موبایل وبگاه خبری بانک اطلاعات مشاغل ایران مطالب اینترنتی دانلود فايل آزمون ها و جزوات کنکور بوسه چین 8 ثانیه طراحی سایت و سئو James's collection google-agency
دزدگ