تلفن سانترال

بسیاری از شرکت های تجاری و یا سازمان ها برای ارتباط با مشتریان خود نیاز به تعداد زیادی خطوط تلفن شهری دارند 2 ، 3، 10 ، 100 و یا بیشتر! فکر کنید اگر برای هر خط تلفن یک گوشی وصل می شد و برای هرکدام یک اوپراتور نیاز بود تا جوابگوی مخاطبین باشند چه اتفاقی می افتاد! و یا اینکه کارمندان یک شرکت و یا سازمان برای ارتباط داخلی باهم باید یکدیگر را صدا میکردند و یا از پشت میز خود بلند شده و پیش فرد مورد نظر می رفتند! چه همهمه ای درون شرکت بوجود می آمد؟

این مشکلات ایده اختراع تلفن سانترال را بوجود آورد و حدودا از دهه 40 و 50 میلادی تلفن های سانترال به بازار آمدند.

تلفنهای سانترال از یک طرف میتوانند تعداد زیادی خطوط تلفن شهری را جوابگو باشند و از طرف دیگر ارتباط داخلی کارکنان یک سازمان را برقرار نمایند.

با استفاده از این دستگاه های تلفن مرکزی یا سانترال شما میتوانید بسیاری از خدمات و اطلاع رسانی های خود به مشتریانتان را بصورت اتوماتیک ارائه نمایید، از قبیل اعلام ساعات کاری، آدرس، اعلام داخلی های شرکت و بسیاری از پیامهای ثابت دیگر که در مجموعه های بزرگ چندین اپراتور برای این کار لازم است در حالی که یک دستگاه تلفن سانترال بدون مشکل و به صورت 24 ساعته این خدمات را ارائه میکند! فقط کافیست یک مرتبه توسط متخصص نصب و راه اندازی شود.

شرکت پاناسونیکیکی از شرکتهای پیشرو و از معروف ترین برندهایی است که دستگاه های تلفن مرکزی (سانترال) را از دیرباز طراحی و تولید می نماید. سانترال های پاناسونیک از جمله کم دردسرترین و کارآمدترین دستگاه های موجود در بازار میباشد و در ایران نیز مقبولیت بالایی دارد.

دستگاه های سانترال پاناسونیک اعم از مدل های قدیمی وجدید آن توسط شرکت ایران پاناسونیک پشتیبانی شده و این شرکت خدمات فروش و پس از فروش آن را به مشتریان خود ارائه می نماید.

امروزه تلفنهای سانترال پاناسونیک پیشرفت زیادی کرده اند و با استفاده از تکنولوژی دیجیتال و VOIP تجهیزات خود را گسترش داده اند.

شرکتهایی که شعب مختلف دارند می توانند با استفاده از دستگاه های سانترال پاناسونیک و انواع خطوط مخابراتی شعب خود را به یکدیگر متصل نمایند.

دستگاه های سانترال پاناسونیک به دو دسته کم ظرفیت و پر ظرفیت تقسیم میشوند که از نظر تعداد اتصال خطوط شهری و تعداد خطوط داخلی تنوع دارند.

درهنگام خرید دستگاه های تلفنسانترال پاناسونیکباید موارد زیر را مدنظر قرارداد:

  • تعداد خطوط تلفن شهری و نوع آن
  • تعداد خطوط داخلی مورد نیاز
  • میزان حافظه مورد نیاز جهت ضبط مکالمات مخاطبین
  • منشی تلفنی
  • صندوق صوتی
  • لیست سیاه
  • امکان دریافت تماس ها روی رایانه و یا گوشی های تلفن همراه هوشمند
  • امکان کنفرانس و تماس گروهی

و غیره . . .

منبع

تاریخچه ساخت تلفن سانترال

تلفن سانترال چیست

تلفن سانترال چیست و چگونه کار می‌کند؟

سانترال پاناسونیک و تلفن های بی سیم پاناسونیک

مزایای تلفن سانترال

تلفن پاناسونیک KX-TS880MX

تلفن های سانترال پاناسونیک

های ,سانترال ,تلفن ,دستگاه ,خطوط ,پاناسونیک ,دستگاه های ,و یا ,های سانترال ,سانترال پاناسونیک ,تلفن شهری

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


فایل رایگان endless-tears تولید کننده محتوا بلک اسپورت وب لاگ برتر ترفند موبایل و کاردستی جالب Jason's life سل یو امید تبلیغات رز برترین رسانه فارسی نمایش ویژگی محولات انجمن معلولین ضایعه نخاعی نوید بروجرد
دزدگ